Strange things happen at an exotic amusement park on the Costa del Sol. While the famous rock group Killer Barbies are getting ready for a new tour, a mysterious hearse arrives on the scene. Irina, the director of the Transylvanian tourism office, has brought her country's most famous personality, Count Dracula, to the south of Spain to present his corpse in an advertising campaign for Transylvania.