An all-male theatre troupe gathers at a country estate to stage a production of Shakespearean highlights. Ricardo, the show's director, unexpectedly finds himself falling for the handsome and charismatic Valentin, and casts him as all the female leads, ruffling the feathers of the other, more-experienced actors. As Ricardo struggles with his feelings for the straight Valentin, jealousies and tempers flare, leading to a dramatic and tragic ending.