A film director, Jeanne, demanding perfectionist who has a challenge on her hands creating convincing on-screen passion between her reluctant young lead actor and actress who can barely conceal their dislike for each other. But the shooting of the film's most intimate scene brings the growing tensions between all three simmering to the surface.