Tangier. When he is leaving the hotel one day Martin happens to witness a heated discussion between Abel and Ana. She doesn't want to be left alone but he ends up leaving her, humiliated. later, Abel and Martin meet up in a bar and discover that they are from the same region, and by surprise Martin tells him that a nuclear power station is going to be built.