Mali, 2012. Amadou and Moussa are two teenagers with a passion for soccer. In their free time from school (in Moussa's case) or from work at the local market (as Amadou does), the boys hone their skills and trade stories about their European idols or those Africans who have become stars in Europe. When a Spanish talent scout spots them at a local match and offers them tryouts in Europe, the boys - and their families - are filled with dreams of fame and fortune. But they are hardly alone with these dreams, and the realities of soccer recruitment in Europe bear little resemblance to what they imagined.