Luis is a lucky guy, who has everything going for him. Good-looking, affable, he's managed to make people believe he's a writer, though he doesn't, in fact, do much writing. Of course, he has all the women he wants and is, in fact, a kept man, having fallen into the throes of Marga, a rich, forty-year-old, she-wolf, who's promised him a good lead into her husband, a publisher, for his novel.