Nico Albert is a teenager with a peculiar character, exceptional intelligence and an only obsession: chess. Carlos and Coral, his parents, worried about their son’s weird attitude decide to hire Julio Beltrán, a children psychologist. Through therapy and their common love for chess, Julio will plunge into Nico’s disquieting inner world and the complex relations within this apparently ordinary family. Discovering the truth before it’s too late will be the only option to escape evil taking over their lives.