In the midst of shooting his movie, Paul, the director, is having an affair with Alina, an actress playing a supporting role. The next day is supposed to be her last on set and Paul decides to shoot a nude scene, but he wakes up the next morning full of doubts and changes his plans. Instead of filming the scene, he tells his producer that he is suffering from a stomach ulcer. Slowly, the film and the filmmaker’s live grow more intertwined, taking the shoot in an unexpected direction.