A a documentary about the incredible situation of hundreds families in Phnom Penh, the capital and largest city of Cambodia. They lived quietly around Boeng Kak Lake, until the government granted a 99 years lease to a corporation to use the land for commercial purposes in 2007. Since this date, the lake has been filled with sand. The residents have been forcibly evicted from their homes, and obliged to accept inadequate relocations to a place far from work opportunities, and lacking basic services and infrastructures. If they refuse, their homes are still destroyed with the violent help of the police forces. Some families headed by a group of women continue to protest and organize the resistance.