Captain on a container-ship, Marco Silvestri is called urgently back to Paris. His sister, Sandra, is desperate… her husband has committed suicide, the family business has gone under, her daughter has gone adrift. Sandra accuses the powerful businessman, Edouard Laporte responsible. Marco moves into the building where Laporte’s mistress lives with his son. What Marco hadn’t foreseen are Sandra’s shameful, secret manœuvres… and his love for Raphaëlle which could ruin everything.