In a small village in the Austrian Alps there is a hotel, now no longer in use. Two sisters grew up here. Sonja now lives in Berlin. Her sister Verena, who is a little older, has never left the village. For Sonja it is high time to visit her family once again, and the scenes of her childhood. The reunion slowly but relentlessly brings to light old conflicts between the two sisters.