This feature documentary is an inspiring journey through the hidden face of Africa, a country that can be full of good will and hope. To take us through the brighter side of Africa, we follow motivated anonymous people and also Tiken Jah Fakoly, the famous reggae singer who uses music to spread peace in Africa.