Celeste, thirtyish, is desperately single and longs to meet a Prince Charming. Her sister, Rosalie, rebellious and independent, consoles her with the notion that true love doesn’t exist. One fine day Celeste impulsively decides to kidnap her ideal man, obliging Rosalie to be part of her folly. In her panic, Celeste gets her men muddled and chooses the wrong one. The kidnapper becomes the kidnapped.