Recently heartbroken, Simon travels to Paris to clear his head. After several days of wandering aimlessly, Simon finds himself drawn into a sex parlor and has a sexual encounter with an exotic prostitute, Victoria. The chemistry builds between the two until they find themselves in a serious relationship, one that leads to blackmail, betrayal and the ultimate revelation of Simon's true nature.