“I got in touch with Nicolas, Olive and Alain - we’ve known each other since 1966. We’re all old leftists with the same education, the same itinerary. Coyotte and Baptiste joined us and the entire band began to film. That’s how, between the locations scouting and the discussions, we filmed just about everything we could. Up until the moment when we decided to go into action against this human trafficking agency. As it turned out, our objective wasn’t simple, it was more like a bank run by gangsters, not to mention the presence of police. But don’t worry, this operation took place a long time ago, when no one was paying in euros yet. Now the statute of limitations protects the entire crew. What’s more, any resemblance to real events is purely coincidental”. Romain Goupil.