Summer in Dortmund. Paul has been a first-semester medical student for a number of years now. His job as a casual dealer for Ingo and his younger half-brother Super is getting too hot for him. The two brothers then make him a lucrative offer: a consignment of synthetic drugs has to be taken to Brussels.