The film's title comes from the hit song by The Police and the story follows Tavi Ionescu, a 38-year old man who discovers disturbing information in his secret service file: his former girlfriend, Roxana, to whom he dedicated the song on the radio before the '89 Revolution, gave birth to a boy and he may be the father. Tavi tries to meet Roxana's new family in order to connect with his son.