Wolf, a 16-year-old teenager, lives with his mother in an apartment block in Bucharest. One day, Clara shows up in his neighborhood, deliciously interrupting his adolescent ennui. At the same time, Wolf's deceased father makes a disturbing comeback. In the grip of grief and infatuation, the boundaries between life and death, and reality and fantasy begin to blur for Wolf. We follow him as he struggles to free himself from this duplicitous existence, to seek a life of his own.