Robin Wright (as Robin Wright) receives an offer from Miramount to be scanned. In this way, her alias can be freely exploited in all films the Hollywood major decides to produce, even the most downmarket ones, the ones she has turned down until now. For 20 years she disappears to return as guest of honor at the Miramount-Nagasaki Convention in a transformed world of fantastical appearances.