Casanova, a mature Marquis always accompanied by his servant and reputed for his spectacular sexual conquests, arrive in a small peasant village surrounded by thick forests. There, he will encounter the mysterious Count Dracula. A libertine poem, lost somewhere between the 18th and the 19th centuries, where mythological characters walk through magnificent landscapes in a strange and erotic atmosphere.