An actress named Jill refuses to have dinner with Nick, a fan who won a date with her in an Internet contest. In return, a guy named Chord, posing as Jill's campaign manager, helps Nick to follow in the footsteps of the actress from his own computer. Nick starts a game in which he realises that is only a puppet into the manic plans devised by Chord, to hunt down the star.