As heavy monsoon rains lash the badlands of Mumbai, Adi, a rookie cop out on his first assignment faces a life altering decision when he must decide whether to shoot or not to shoot. His decision takes him on a journey which pits him against a system that demands a compromise on his morals. Finally, however, Adi and we come to understand that every choice has its price.