They are Irish, Senegalese, Brazilian, Moroccan, Chinese… They are between 11 and 15 years old and have just arrived in France. For a year they will be all together in the same adaptation class of a Parisian secondary school. 24 students, 24 nationalities… In this multicultural arena, we see the innocence, the enthusiasm and inner turmoil of these teenagers who, caught in the midst of starting out on a new life, question our preconceived ideas and give us hope for a better future...