Juliette not really sure about coming to live in this residential suburb of the Paris. All the women here are in their forties, have children to raise, houses to keep and husbands who return home late at night. Today she has an appointment in Paris that is important for her career, but she also has to run errands and pick up the kids from school. During the course of her day, monopolized by petty, everyday tasks, Juliette can feel the noose of domestic obligations and household chores slowly tightening around her neck.