Suzanne and Maria are sisters who are extremely close. They have a happy childhood despite the absence of their mother, who passed away when they were still little girls. Nicolas, their, at times clumsy, but loving father runs the household the very best he can, until the day that Suzanne gets pregnant. Little Charly arrives and the family gets bigger. Years go by, Suzanne meets Julien, a bit of a bad boy, and they fall hopelessly in love… She runs away with him abandoning everyone and leaving everything behind.