Antoine is a joyful but disenchanted photographer. His only true friend, Mateo, is 7 years old and the son of his neighbor, who is often absent. One day, he hears a piano sonata coming from the building across the courtyard. Mesmerized by the music, he becomes obsessed by Elena, the beautiful but mysterious pianist, and starts to photograph her at every opportunity. An intense relationship develops between fragile and idealistic Elena and Antoine, who is transformed by this encounter.