We meet Mel, a young attractive blonde, on her wedding day. Within the hour her new husband, Fred, is dead. She must quickly find a husband to present to her grandmother, who is dying of cancer. In a stable relationship Mel stands to inherit Granny's money. Sipho, the photographer at her wedding, quickly steps into dead Fred's shoes.