Eleven-year-old Emma doesn't have it easy. Her mother expects her to always outperform the others, her classmates think she's pushy, and her mean swim coach wants to make an Olympic swimmer out of her, no matter what. Emma wants nothing more than to become a different person. As though by magic, her wish is fulfilled - but not exactly as she wanted: Emma turns into Mickey.