Sex is a currency. It commands power and it can instil fear. Tom, a young man with a troubled past, finds himself sucked into a seedy underworld by George Norris, a now super villain with a sadistic streak. A helpless pawn in one of Norris' narcotic scams with a bent cop, Dunston, Tom is dragged deeper into a vicious circle of blood money, vice and ruthless violence from which there seems no way out. Until fate gives Tom a glimmer of hope.