A mistaken delivery in Mumbai's famously efficient lunchbox delivery system (Mumbai's Dabbawallahs) connects a young housewife to a stranger in the dusk of his life. They build a fantasy world together through notes in the lunchbox. Gradually, this fantasy threatens to overwhelm their reality.