Living alone after his divorce, Saul works on the front desk in a health clinic and is trying to get by. His loneliness, however, does not go away. He decides to visit his father Shimon with whom he’s never had a close relationship and whom he holds responsible for all of his troubles. Shimon and his new partner Betty, with her magical amulets, decide to cure him of his woes thanks to art therapy and precious stones. Although Saul feels as though he is entering hell, he doesn’t realise that he is taking his first steps towards heaven.