A sleepy seaside town. Rachel and Mike are camping on the outskirts of town. Nearby in her campervan is young Israeli Maya and her sister Dannie. As Rachel pursues the sixteen year old son she abandoned years ago, Mike pursues Dannie. Relationships are tested to breaking point.