When Roderick Usher is found guilty for the brutal murder of his wife, he is immediately branded insane and sent to the county lunatic asylum. Once inside the padded cell, he finds himself at the mercy of Dr Calahari, whose mind-blowing shock treatment gives rise to a series of bizarre and nightmarish adventures.