The Apache Chief Abahachi and his blood brother Ranger are responsible for keeping peace in the Wild West. The trouble all starts when Abahachi takes out a loan from the Shoshone Indians to buy a saloon for his tribe. It turns out that the real estate agent is no real estate agent at all - he's a trickster and a really bad guy named Santa Maria.