To his lifelong friends, Harry appeared to have it all. He was a young Lieutenant in the world's most powerful army, engaged to a beautiful woman, and the son of a celebrated General - until the day his regiment was called up for battle in Northern Africa, and he abruptly resigned. In this moment of fear, he lost everything - except four feathers of shame given to him by his friends. The only way to redeem himself is to assume a new identity, travel across a continent, face a danger he cannot escape and find the man he was meant to be.