Jury is 18 and addicted to gambling. Together with his internet gaming buddy Niki, he discovers a website, that offers a game with real-life tasks. A seemingly innocent game leads the boys into serious trouble. A line between the gaming world and real life evaporates and one question arises. Is it still a game?