Sitting somewhere between documentary and fiction, the film follows Paul Hugo, an ambitious, self-absorbed young filmmaker who sees an opportunity in the true story of Mr Alfred, a stateless man in his 50's who has lived in Paris "Charles De Gaulle airport for the last eleven years. Hugo becomes more obsessed by his subject to the point of wanting to help and change his life.