The friends Mike and Alfred are unemployed. They spend their empty days drinking beer at a road-side snack bar. Half-hearted attempts to find work have not got them anywhere. One day, they take up the proposal of a regular drinking partner Rasto to take over a derelict motorway kiosk, but it soon becomes apparent that Rasto doesn't have his business in order.