Bruno was about to lose control of his life. On Millenium night, with his friends, he tried unsuccessfully to obtain the answers to his questions about death and after-death, the meaning of life, or the reasons to live. Until he heard about the millenial hindu tradition "akasha" with its division of the universe into dimensions between space and movement.