Since the dawn of time, two forces confront each other in perpetual, total and pitiless combat. We have no inkling of this duel, despite its ferocity. This clash of titans, this ancestral struggle, this battle that has traversed the ages, is not that of Good and Evil, but that of Oggy versus the Cockroaches!