A young Indian dance teacher Ramu Gupta embarks for New York City, in pursuit of fame and fortune only to find himself working as a waiter in an Indian restaurant. Through an encounter with Sharonna, a beautiful adult-film star, the shy, inexperienced Ramu is mistaken for a spiritual healer.