Harry Gillespie, bookeeper for gangsters, pimps and drug barons, hides out on a Scottish island after he has escaped his former life by taking money from his 'employer'. Harry escapes with his girlfriend, Ebony, who discovers it is only a matter of time before Harry is found and dealt with by a series of killers who come to make amends. Harry is more than they bargained for and he even surprises himself when he makes sure that none of his pursuers return to the mainland.