Summer. Marta and Daniele want to get married and so Emma, Marta’s 35-year old best friend, town councillor and paediatrician says she will arrange the ceremony at the small castle that belongs to her husband, Roberto’s family and which he is gradually restoring. She calls on a mutual friend of theirs called Carlo to help her out.