The heroes of V8 are four kids that are as different as can be. One is rich and spoiled, the second poor and modest. The third is the second’s little sister and therefore an eternal burden. The fourth is technically a girl but never wants to be one – unless of course in moments when the last thing you need is a girl. With this group of misfits, it is only logical that neither really likes the other in the beginning, but they share a common dream: the dream of the best, biggest, most adventurous and naturally most secret racing team in the world. An ambitious dream, granted, but now it can come true.