Since she was three months old, Yasmeen has been living with a foster family. Seventeen years have passed by and unbreakable bonds of love have formed between her and her parents and siblings. When Yasmeen is about to be adopted and officially recognised as a member of the family, a woman starts hassling her, claiming to be her mother.