Love is a bitter history of formation and growth. The discovery of the world. The self-discovery. The restless overcoming fragile shadow line of the first youth marks the path of three boys from different worlds who meet in heaven and ancestral magic of the islands. Romance of André, Camille and Santino end up exploding inside the frame closed the island of Salina, surrounded by a sea that seems to contain the memory of legends, rumors and atavistic prejudices. Stands out in this scenario of green and blue, the figure of Assunta, mother Mediterranean, passionate, possessive and mysterious.