Alba, 25, tormented and evasive, receives a visit by Fabrizio, a cousin who has been living far away for ten years. What has happened in the past? Why Alba kept waiting and why he never came back before? A secret lurks in the dark house Malaspina, among the silence of the parents, and the anxiety of the girl. A fact that Fabrizio knows and wants to reveal, but an unexpected event ruins his plans.