Nikita is the man who brings the deads. One night he attends to a poker game, loosing a lot of money. His creditors offer to Nikita to pay his debt by acting as prey to a manhunt. He has 20 minutes to escape from his creditors, Nikita survives but he enters a new inner dimension where terror and madness will weave slowly and mysteriously into his life, leading him to the obsessive/compulsive desire of being chased. The unexpected encounter with a beautiful young woman will lead to unforeseen complications.