In the land of 1001 nights the law dictates that the Emperor must take a new wife if his current Empress does not bear a son within seven years of marriage. On the night of their sixth wedding anniversary, the Emperor receives a visit from the Chamberlain, his loyal servant and confidant, and the two men begin the covert operation to find and prepare a virgin candidate who might become the new Emperor’s Wife.