A young woman, Anna decides never to fall in love again, and then meets two men - one a rather muscular construction worker, the other a daydreaming piano playing romantic - both of whom she of course eventually falls in love with. She initially tries to keep her two boyfriends, not knowing that the two men are best friends and even room mates.